Dla Pacjenta

Teleporady

W Przychodni pacjent ma możliwość uzyskania teleporady. Dzięki nim w bezpieczny sposób można skonsultować się z lekarzem, który postawi diagnozę, wystawi e-receptę, e-zwolnienie, e-skierowanie do szpitala lub do specjalisty.
Aby umówić teleporadę należy zadzwonić do rejestracji pod numer tel: 468748114.
Przy rejestracji trzeba podać swój numeru telefonu, lekarz w umówionym terminie będzie dzwonił i realizował teleporadę.
Prosimy o zapoznanie się z podstawowymi zasadami Teleporad w Przychodni:
Rejestracja telefoniczna: 46 874 81 14.
Lekarz dzwoni do pacjenta o umówionej godzinie (+/- 45 minut), podejmie trzy próby połączenia. Jeśli nie uzyska połączenia, obowiązkiem pacjenta jest oddzwonić do przychodni.
Pacjent powinien zadbać o to by rozmowa odbyła się w komfortowych dla niego warunkach (cisza, brak innych obowiązków w tym czasie).
Przygotowanie ewentualnych wyników badań, dzienniczka samokontroli lub innych danych.
Przygotowanie długopisu, aby móc zanotować np. kod do e-recepty.
Pamiętajmy, że na podstawie teleporady lekarz może zdecydować o konieczności badania bezpośredniego.

Kontakt telefoniczny

Zapisy telefoniczne możliwe w godzinach pracy przychodni.

Numer stacjonarny: (46) 874 81 14
Numer komórkowy: 790 748 114 (Teleporady)

Internetowe Konto Pacjenta (IKP)

Przychodnia zachęca do aktywacji IKP.
Internetowe Konto Pacjenta to bezpłatna aplikacja Ministerstwa Zdrowia, w której szybko i bezpiecznie można sprawdzić informacje o swoim zdrowiu.
Znajdziesz tu informacje o:
e-receptach wystawionych, zrealizowanych, a także o tych, które zostały zrealizowane częściowo,
dawkowaniu leku, który przepisał Ci lekarz,
historii Twoich wizyt w przychodni/u lekarza,
wystawionych skierowaniach i e-skierowaniach na badania lub skierowaniach do sanatorium i stanie ich realizacji,
e-zwolnieniach i zaświadczeniach lekarskich wystawionych w związku z chorobą i macierzyństwem,
Twoich szczepieniach,
historii leczenia osoby bliskiej, która Cię do tego upoważniła— a także Twojego dziecka do 18. roku życia,
tym, kto i kiedy Cię zgłosił do ubezpieczenia zdrowotnego, o wysokości opłaconych składek czy dacie zarejestrowania ostatniej składki,
lekach (możesz sprawdzić każdy lek dopuszczony do obrotu w Polsce),
Twoich wyrobach medycznych zrefundowanych przez NFZ.
Na Internetowym Koncie Pacjenta masz możliwość:
odbioru e-recepty SMS-em lub e-mailem — wystarczy, że podasz swój numer telefonu lub adres e-mail,
zamówienia online e-recepty na stałe leki,
udostępnienia bliskiej osobie lub lekarzowi informacji o stanie zdrowia i historii przepisanych leków,
zmiany lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej,
upoważnienia kogoś bliskiego lub medyka do odbioru Twoich recept lub wglądu do Twojej dokumentacji medycznej,
uzyskania e-skierowania na bezpłatne badania w ramach programu Profilaktyka 40 plus,
pobrania Unijnego Certyfikatu COVID (UCC).

Jak zarejestrować noworodka do przychodni?

Rodzice bądź opiekunowie, którzy chcą objąć opieką Przychodni swoje dziecko, powinni złożyć deklarację (druk pobierz tutaj). Przy wypełnianiu deklaracji niezbędne jest posiadanie danych osoby, która będzie zgłaszać dziecko do ubezpieczenia (imię, nazwisko, PESEL). Po dokonaniu formalności dziecko zostanie objęte opieką:
położnej środowiskowo-rodzinnej – patronaże (od 4 do 6 wizyt do ukończenia 2 miesiąca życia);
patronaż lekarski, szczepienia ochronne, bilanse;
poradni dzieci chorych.
Fioletowa ikona przedstawiająca receptę oraz tabletki.

E-recepta

Fioletowa ikona wypełnionej strzykawki.

Punkt pobrań krwi

Fioletowa ikona przedstawiająca dokumenty i zegar.

Harmonogram pracy lekarzy

Fioletowe koło z plusem w środku.

Nocna i świąteczna opieka

Fioletowa ikona dokumentu i długopisu.

Deklaracje

Fioletowa ikona stetoskopu.

Poradnie specjalistyczne

Fioletowa ikona przedstawiająca receptę oraz tabletki.

E-recepta

Fioletowa ikona wypełnionej strzykawki.

Punkt pobrań krwi

Fioletowa ikona przedstawiająca dokumenty i zegar.

Harmonogram pracy lekarzy

Fioletowe koło z plusem w środku.

Nocna i świąteczna opieka

Fioletowa ikona dokumentu i długopisu.

Deklaracje

Fioletowa ikona stetoskopu.

Poradnie specjalistyczne

Skontaktuj się z nami

Masz zapytanie? Poza kontaktem telefonicznym i wizytą w Przychodni, możesz również napisać do nas wiadomość. Odpiszemy lub oddzwonimy najszybciej, jak tylko będzie to możliwe.